Naša služba preclenia tovaru

Preclenie už od 30 EUR

Základná služba preclenia pri preclení jedného druhu tovaru je spoplatnená sumou 30 EUR + 1,5 % z hodnoty colného dlhu, bez ďalších príplatkov.

Doba preclenia 1 pracovný deň

Ak je objednávka na preclenie odoslaná v pracovný deň do 15:00 a všetky zaslané doklady sú v poriadku, zásielka bude preclená už nasledujúci pracovný deň.

Vo výnimočných prípadoch a v prípade poštových zásielok sa môže preclenie predĺžiť o jeden pracovný deň.

Kompletný cenník služieb nájdeš na stránke cenník a dokumenty.

Postup je jednoduchý

null

Zašleš nám potrebné dokumenty cez online formulár

null

Zásielku preclíme a uhradíme colný dlh

null

Uhradíš našu faktúru za colný dlh a poplatok za preclenie

null

Zásielku ti doručí prepravná spoločnosť

Aké zásielky preclievame

Poštové zásielky

Preclievame všetky zásielky Slovenskej pošty.

Letecké zásielky

Preclievame expresné letecké zásielky spoločností DHLFedEx/TNTUPS/SPS, ako aj letecké cargo zásielky spoločností Skyport a CHSprihlásené na colnom úrade Bratislava – letisko.

V prípade záujmu o iný druh preclenia (cestná preprava, …), alebo v pripáde záujmu o pravidelnú spoluprácu nás prosím kontaktujte.

Priprav si prosím

registracia

Zaregistruj sa do APV CReg/EORI

Vyplň a odošli formulár na Finančnej správe SR (stačí kliknúť na modré tlačidlo „EORI a Creg: žiadosť o registráciu“).

Registrácia je jednorázová a nie je ju potrebné opakovať pri každom dovoze tovaru.

null

Dodatočné doklady od prepravnej spoločnosti

Od prepravnej spoločnosti je potrebné si dodatočne vyžiadať tzv „údaje potrebné k colnému prejednaniu zásielky“ – jedná sa o niekoľko údajov, ktoré sa vpisujú do colného vyhlásenia Pri zásielkách Slovenskej pošty stačí zaslať oznámenie o zásielke obdržané z pošty.

Do prepravnej spoločnosti stačí zaslať email s textom „Prosím o zaslanie všetkých dokladov potrených k osobnému colnému konaniu (pozičné číslo, RDT číslo, prehlásenie o preprave…)“.

dokument

Faktúru*/objednávku**

Kedže celková suma na platbe sa často skladá zo sumy samotného tovaru ako aj sumy za dopravu, prípadne si si objednal viac druhov tovarov, je potrebné k colnému konaniu doložiť aj tovarovú faktúru/objednávku.

Faktúra/objednávka by mala obsahovať:

  • jednotkovú cenu a počet každej položky tovaru;
  • sumu za dopravu, balné, poistenie (ak si za takúto službu niečo platil);
  • vyčíslenie prípadnej zľavy;
  • celkovú sumu aj s menou (EUR, USD, …).

 

* firmy
** súkromné osoby

platba

Doklad o platbe za tovar (iba súkromné osoby)

Colnému úradu musíme jednoznačne preukázať, akú sumu si za tovar zaplatil – potrebujeme predložiť výpis z banky, prípadne snímok obrazovky z elektronického bankovníctva, …

Doklad musí byť čitateľný, suma sa musí zhodovať s faktúrou/objednávkou (doklady môžu byť v iných menách, napr. EUR a USD) a na doklade musí byť uvedené meno majiteľa účtu.

Potvrdenie o platbe od predajcu colný úrad neakceptuje!

Odoslanie dokladov

Ak máš všetko potrebné pripravené, vyplň prosím formulár na ďalšej stránke. O ostatné sa už postaráme my 🙂